هوپا - تولیدکنندهی بازی و کتاب کودک - جاییست که بیشتر از ۲ سال کار کردهام. حالا بهترین دوستانم آنجا هستند و من از دور نگاه میکنم تا قلههای موفقیتشان را ببینم.
«خلاقیت آموختنی است» شعار بحث برانگیز هوپا است. شما چطور فکر میکنید؟
این شعار آدم را توی رودربایستی قرار میدهد. نمیتوانی مدیر هنری نشر هوپا باشی و ایدهها را کپی کنی.
نمیدانم این ایده تا چه حد تکراری است ولی به جرأت میگویم از جایی کپی نشده. کاتالوگ شَستی هوپا به این شکل استفاده میشه : انگشتتون رو از سوراخ وسط کاتالوگ داخل میکنید و در هر صفحه یک اتفاق بامزه میبینید. این طرح جلد کاتالوگه :